אומן ראש השנה: החלה הרכבת האווירית מנתב"ג לקייב

    בצלאל קאהן Comments Off on אומן ראש השנה: החלה הרכבת האווירית מנתב"ג לקייב
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבבות יגיעו לאומן לתפילות ראש השנה. התשתיות בעיר שודרגו ועשרות מניינים יתקיימו בימי החג

    בימים אלו נוהרים רבבות חסידי ברסלב מכל רחבי העולם, לציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זיע"א בעיר אומן שבאוקראינה, לשהות שם בימי ראש השנה.

    טיסת צ'רטר ראשונה, עם מאות מתפללים, יצאה הבוקר (ד') מנמל התעופה בן גוריון, לעבר העיר קייב שבאוקראינה, ומשם ימשיכו בנסיעה לאומן.

    בחודשים הקרובים נעשו מאמצים רבים על ידי הארגונים הבולטים הפעילים באומן, ובהם 'מרכז ברסלב העולמי', 'האיגוד היהודי באומן' (UJO) ומפעל הכנסת האורחים של הנגיד הרב לייזר שיינר מארה"ב – לשפר באופן דרמטי את תנאי קליטתם של רבבות המתפללים המגיעים להתפלל על ציונו של רבי נחמן מברסלב. יצויין, כי זו הפעם הראשונה שכל הארגונים משתפים פעולה באופן מלא, באחדות מופלאה.

    בין היתר, הושג תקציב ממשלתי גדול, ממשלת אוקראינה, עבור בניית מדרכות חדשות בשכונה המקיפה את הציון הקדוש, שיפור הכבישים המובילים לציון וכן בכניסה לעיר אומן וכן תאורה חדשנית שתפעל בכל שעות הלילה בתקופת הימים הנוראים.

    חשוב לציין, כי לאומן מגיעים מדי שנה רבבות יהודים, מכל החוגים והעדות. בעיר אומן ובסביבות הציון הקדוש, נערכים מניינים רבים לתפילות, בכל הנוסחאות, חסידי, ספרדי, תימני ואפילו מניין ישיבתי ליטאי ניתן למצוא באומן, בהשתתפות מאות אברכים ליטאים שמגיעים מדי שנה לאומן.

    צילום תמונה ראשית: שלום כהן – סוכנות הידיעות חדשות 24



    0 תגובות